je razvita z enim ciljem – prisiliti nasprotnika v hitrejše napake. Bunkice so postavljene izrazito narazen, kar ustvarja edinstven vzorec vrtenja. Pri obrambi izza mize žoga dobi toliko reza, da je nasprotnik skoraj vedno prisiljen v dvig ali potisk naslednjega udarca. Pri kontaktu se žoga zdi, kot da “zdrsne” med bunkicami, hitrost se zmanjša, vrtenje pa močno poveča.
Ključne lastnosti:
Hellfire je bila prva trava po prepovedi gladkih bunkic, ki je združila dve lastnosti, ki prej nista bili mogoči: nevarnost in hkrati zmerno hitrost. Zaradi tega je odlično vodljiva v pasivnih blokih blizu mize, topspine pa je mogoče zlahka zarezati ali usmeriti v kratke, padajoče žoge. Tudi pri napadalnih udarcih je Hellfire zelo neobčutljiva na nasprotnikov spin, zato omogoča hitre in natančne protiudarce.
Barva: rdeča in črna
Debelina: OX
Vrsta: DEF+/ALL (long pimples - trava)
Hitrost: 40
Kontrola: 97
Spin/Moteči učinek: 102
Trdota: srednja
1. Struktura bunkic:
Bunkice pri Hellfire so opazno bolj razmaknjene kot pri običajnih gumah. To je skrivnost njene edinstvene “motnje” in razvoja spina. Obrambni udarci izza mize ustvarijo toliko reza, da je nasprotnik pogosto prisiljen potisniti 2. ali 3. žogo. Pri igri imaš občutek, kot da se žoga dejansko ujame med dolge bunkice, kar zmanjša hitrost prihajajoče žoge in jo spremeni v močan rez.
2. Širina bunkic:
Širše glavice bunkic z rahlo hrapavo površino so ena izmed glavnih značilnosti Hellfire gum. Če žogo dobro zadaneš, lahko nasprotniku ustvariš resne težave.
3. Trdota bunkic:
Ko rahlo pritisnete, glave bunkic dajejo precej trd občutek. A prav trše glavice bunkic so razlog za uspeh Hellfire. Ustvarijo izjemno rezanje, ki postavi nasprotnika pod velik pritisk. Hellfire pa ni le obrambna – tudi v napadalni igri pokaže svojo moč. Trše bunkice omogočajo trde, neposredne napadalne udarce takoj po odboju žoge. Nasprotnik se hitro zmede in ne ve več, koliko reza je v posamezni žogi.