036 206 203 (trgovina) | 041 383 599 (Aleš) | 031 519 808 (Andreja)    info@loparji.si   > 50 €

Pozdravljeni,

 

Imate težave z registracijo ali naročanjem?

 

POSTOPEK NAKUPA, PLAČILO IN PREVZEM BLAGA

  1. Iskanje artikla:
    • artikel lahko poiščete preko ikone za iskanje (lupa, ki se najaha v zgornji vrstici)
    • druga možnost je, da artikel pošičete preko menija. V primeru, da iščete lopar, kliknete v meniju na Loparje in v naslednjem koraku izberete, katero vrsto loparjev iščete. Na desni strani imate še dodatne filtre, s katerimi lahko omejite izbor
  2. Izbor artikla:
    • S klikom na sliko ali naziv izdelka, se vam pokažejo vse informacije o samem izdelku. 
    • V primeru, da se vam ponudijo dodatne možnosti, jih preverite in po potrebi izberete. Namreč pri oblačilih in obutvi, se vama pokažejo možnosti velikosti, da lahko izberete ustrezno. Pri loparjih se vam lahko pokažejo velikosti ročajev oziroma kot dodatna možnost tudi napenjanje loparja, kjer je to potrebno. 
  3. Ko ste izbrali vse potrebno pri posameznem artiklu, ga s klikom na "DODAJ V KOŠARICO" dodate v košarico, kar se vam prikaže na desni strani zaslona
  4. V kolikor imate vse potrebno v košarici in želite zaključiti z nakupom, kliknete gumb "NA BLAGAJNO". Če kliknete "SKRIJ KOŠARICO", pa lahko izberete še dodatne potrebne artikle v nakup.
  5. V tem koraku imate tudi podatek o tem koliko vam še manjka do brezplačne dostave oziroma lahko vidite, da vam vrednost nakupa že omogoča brezplačno dostavo
  6. Ko ste v košaricic potrdili, da želite z nakup na blagajno, vam stran najprej omogoči, da pregledate artikle, ki so v košarici. 
  7. V kolikor pri copatih ali oblačilih piše "Izberite velikost", pomeni, da niste izbrali tega podatka. Zato se vrnite nazaj na košarico in popravite podatek. V kolikor boste kakšen podatek v fazi naročanja pozabili izpolniti (velikost copat, velikost obutve, velikost ročaja,....itd), vam bomo po prejemu naročila obvestili in vas prosili, da nam sporočite ustrezen podatek.
  8. Ko ste košarico pregledali in se z vsebino strinjate, kliknete na gumb "NADALJUJ"
  9. V tem koraku je potrebno izbrati način dostave:
    • Prevzem v trgovini (če boste opremo prevzeli v naši fizični trgovini v Trbovljah)
    • Pošta Slovenije (pošiljko vam bo dostavila Pošta Slovenije)
    • GLS Dostava (pošiljko vam bo dostavili dostavna služba GLS)
  10. Poleg dostave je potrebno izbrati še način plačila. Način plačila je odvisen tudi od same dostave. Trenutno vam je na voljo:
    • Plačilo po predračunu (Na email boste dobili pregled naročila in po prejetem dokumentu poravnajte znesek. Vsi podatki so na potrditvi naročila, poleg tega imate tukaj tudi QR kodo za plačilo)
    • Paypal plačilo (vas preusmeri na spletno stran podjetja Paypal, kjer izvedete plačilo)
    • Plačilo po povzetju (na voljo pri dostavi preko Pošte ali GLS. Stroške poravnate dostavni službi ob dostavi)
    • Kreditne kartice (vas preusmeri na spletno stran Bankarta, kjer izvedete plačilo)
    • Diners kartica (vas preusmeri na spletno stran Diners-a, kjer izvedete plačilo
    • Leanpay - vam omogoča plačilo na obroke (po potrditvi vas preusmeri na spletno stran podjetja Leanpay, kjer vam prikaže različne možnosti na obroke, vi pa izberete ustreznega zase)
    • Moneta oziroma Valu Moneta vam omogoča plačilo z mobitelom
    • Plačilo v trgovini (je mogoče samo če opremo osebno prevzamete pri nas v trgovini v Trbovljah)
  11. V tem koraku imate možnost za Vnos kode za popust ali bona. Kodo za popust lahko pridobite na kakšnem turnirju, na socialnih omrežjih, v naših mailingih v kolikor imamo kakšno posebno akcijo. Koda bona pa je koda, ki ja napisana na darilnem bonu in ste ga lahko prejeli od svojih prijateljev, znancev,....
  12. Na tej strani, pa morate pred zaključkom izpolniti še podatke za račun in dostavo. Vnos podatkov se razlikuje pri vnosu za fizične oziroma pravne osebe
  13. Ko ste ustrezno izpolnili vse podatke kliknete na gumb "NADALJUJ"
  14. Tako ste prispeli na zadnji korak naročanja. Tukaj še enkrat preglejte, da so vsi podatki ustrezni. S kljukico še potrdite, da se strinjate s "Splošnimi pogoji poslovanja podjetja" in naročilo potrdite s klikom na gumb. Glede na različne tipe plačila, se na gumbu prikaže tudi različen naziv. In glede na izbor plačila:
    • v primeru plačila po povzetju ali plačila po predračunu se pojavi napis "Potrjujem naročilo"
    • pri PayPal plačilu vam napiše "Na plačilo Paypal"
    • pri plačilu s kartico ali Leanpay-om vam napiše "Na plačilo s kartico"
    • pri plačilu z Moneto pa vam napiše "Plačaj z Moneto"
  15. O sprejetem naročilu, dobite avtomatsko potrditev preko elektronske pošte, seveda je pogoj, da ste vnesli pravilen e-mail naslov.
  16. Vsi registrirani uporabniki, lahko svoje naročilo spremljate tudi direktno na naši spletni strani
  17. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi (najkasneje naslednji delovni dan) oziroma z razlogom zavrne (končni kupec ima napram trgovcu na drobno prednost pri potrjevanju naročil). Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga, bo ponudnik kupcu ponudil alternativo. Kupec se lahko odloči ali želi počakati naročeni izdelek, izbrati alternativo, oziroma če ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil uporabniku morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. 
  18. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem obveti kupca preko elektronske pošte.
  19. POMEMBNO: V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti preko elektronske pošte: info@loparji.si ali na telefonsko številko 041 383 599 oziroma 031 519 808. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

 

Za vas smo pripravili navodila , ki vas na primeru prikazujejo, kako izvedete naročilo.

 

V kolikor potrebujete še dodatno pomoč pa nam lahko:

- pišete na info@loparji.si 

ali pa nas

- pokličete na 031 519 808 (Andreja) ali 041 383 599 (Aleš).

 

Loparji.si

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih